Stressar ner

Ända sen jag började plugga har jag haft sömnstörningar. Det har varit svårt att somna, och jag har vaknat tidigt trots att jag borde haft många timmars sömn att ta igen. Det har oroat mig. Det funkar ju inte på sikt.

Jag vet vad boven heter. För mycket stresshormoner i kroppen.

Det verkar ha släppt nu. Kanske för att jag insett att jag inte kommer sköta pluggeriet perfekt den här gången heller. Kanske jag till och med kör på tentan och får skriva om … det är i så fall ingen katastrof, jag har inga andra kurser som flåser mig i nacken.

På kul. Jag skulle ju plugga bara för nöjes skull. Bäst då att jag ser till att det verkligen blir ett nöje.

Kommentera

