Jag förstår att det kan se konstigt ut

Jag trodde inte att någon skulle märka de gamla blogginlägg, återvunna från gamla bloggen, som jag smyger in på det datum då de ursprungligen publicerades. De brukar bli ett antal på samma gång, ofta samlade kring något gemensamt tema. Men jag märker på kommentarerna att några ändå ser dem. Det är väl ni som använder RSS-läsare, förstås, och/eller ni som använder funktionen att prenumerera via mejl.

I vissa fall är de här texterna lite föråldrade, på så sätt att jag inte alls tänker likadant nu som då. En del texter är skrivna utifrån då aktuella händelser eller tidningsartiklar, som berör nu gången tid. Tror man att inlägget är färskt kan det kanske ibland bli ganska förvirrat. Men det är ju trevligt att folk läser gamla texter också!

Kommentera

