Återvunnet blogg-gods

Jag saknade en del av det material jag gömt undan med gamla bloggen. Har därför grävt fram en liten serie som i grova drag återspeglar mina referat av och tankar kring kap. 5 i Karen Armstrongs bok ”The Case for God” (För Guds skull), samt lite annat relaterat till treenigheten.

Jag valde att bakdatera texterna, och därmed förpassa dem till bloggarkivet för februari. En text till på treenighetstemat är planerad, eller rättare sagt halvfärdig. Den, och andra eventuella nya texter på temat, bakdateras inte. Den metoden är reserverad för gammalt material framgrävt ur Rebella undrars privata bloggarkiv. Just nu har jag inga planer på att gräva fram mer, men osvuret är bäst.

 

Länkar

Gamla treenighetstexter m.m.
https://rebellasandra.wordpress.com/2016/02/

Kommentera

